Orice reclamatie trebuie sa fie transmisa catre Departamentul Suport Clienti, la adresa de email suport@celo.ro sau la numarul de telefon: 0748 118 038(tarif normal in orice retea).
Ce se intampla dupa depunerea unei reclamatii?
1. Incepem procesul de solutionare:
•inregistrati sesizarea dumneavoastra la adresa de email suport@celo.ro sau la numarul de telefon: 0748 118 038si va fi preluata de catre un coleg din Departamentul Suport Clienti.
2. Analizam sesizarea si in acelasi timp:
•pastram confidentialitatea, conform legislatiei in vigoare;
•tratam fiecare sesizare cu integritate si respect;
•investigam sesizarea temeinic si obiectiv;
•luam la cunostinta cand facem o greseala si aplicam rapid masurile necesare remedierii acesteia.
3. Revenim catre dumneavoastra :
•cu raspunsul care va contine rezultatul investigatiei, pozitia oficiala a companiei, motivarea acesteia, solutia potrivita si actiunile care urmeaza sa fie intreprinse;
•in situatia in care, raspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.
Newsletter
Nu rata ofertele si promotiile noastre
Compara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.