1. PRELUĂM PRODUSUL DE RETURNAT
Completează aici formularul de retur :
Noi vom înregistra solicitarea de preluare produs prin curier și vei fi contactat telefonic pentru ridicarea coletului.
Rugămintea noastră este să ambalezi foarte bine produsul (de preferat în ambalajul în care a sosit coletul) încât să ajungă în stare perfectă la noi.
Tot ce rămâne de făcut, este să predai coletul curierului.
2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM
După ce ajunge la noi produsul, va fi verificat fizic și funcțional. Apoi se va finaliza returul.
3. ÎȚI RETURNĂM BANII ÎN CONT
După finalizarea returului, vom face, în termen de 4 zile lucrătoare, plata în contul tău.
-- Produsul trebuie să conțină toate componentele și să fie ambalat corespunzător pentru transport.
-- Produsul trebuie să fie în condiții perfecte (fizic și funcțional) pentru a putea fi revândut.
-- Returul poate fi înregistrat în primele 30 zile de la primirea comenzii. Termenul legal este de 15 zile însă dorim să îți oferim o perioadă dublă în care să decizi dacă dorești să păstrezi sau să returnezi produsul.
! Nu fac obiectul returului produsele care prezintă defecte fizice precum: urme de uzură, lovituri, crăpături, ciobituri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor.
! Nu fac obiectul returului produsele consumabile ca de exemplu: adezivi, spray-uri cu aer comprimat, spray-uri cu alcool izopropilic, paste termoconductoare, soluții de curățare, unelte de montaj ca șurubelnițe, spatule, perii de curățare, pensete, clești, etc.
Pentru produsele care au beneficiat de transport gratuit:
Chiar și pentru retururile din motive care țin de client, oferim gratuit transportul de returnare a produselor.
Excepție sunt situațiile în care transportul a fost gratuit la achiziționarea produsului (comenzi de peste 299 lei). În aceste cazuri transportul inițial va fi scăzut din suma de stornat (15.9 lei) iar transportul de retur va fi suportat de noi.
Ex: Pentru o comandă de 300 lei returnată, vom face gratuit preluarea produsului, iar suma returnată va fi 284.1 lei (300 – 15.9 lei costul transportului inițial).
Pentru produsele comandate greșit:
Dacă din greșeală ai comandat alt produs decât cel potrivit pentru device-ul tău, noi te putem ajuta să îl schimbi cu altul sau îți înapoiem banii pe produs.
Pentru preluarea produsului completează formularul de retur produse disponibil aici și specifică dacă dorești înlocuirea produsului sau returul banilor .
Întrebări frecvente despre retur:
1. Produsul pe care îl returnez trebuie să fie însoțit de documente (factura fiscală/ certificat de garanție/ chitanță curier)?
Nu. Ne poți trimite produsul fără documentele de achiziție. De partea de acte ne vom ocupa noi!
* Dacă nu găsești factura de achiziție și nu mai știi numărul de comandă, contactează-ne telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro și vom identifica împreună comanda pentru a putea înregistra returul.
2. Cum trebuie să fie produsul pentru a putea fi returnat?
Produsul pe care vrei să îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care a ajuns la tine, pentru a putea fi revândut (fără urme de uzură, de preferat în ambalajul original și însoțit de toate accesoriile, inclusiv manualul de instrucțiuni).
3. Cum pregătesc produsul pentru a fi ridicat de către curier?
Te rugăm să împachetezi produsul foarte bine, pentru a nu fi deteriorat la transport. Este important ca el sa ajungă la noi intact. De aceea, te rugăm să folosești folia cu bule de aer pentru protecție împotriva șocurilor și același ambalaj în care produsul a ajuns la tine (cutia exterioară din carton. Dacă nu o mai ai, o poți înlocui cu o alta cutie din carton rigid, potrivită pentru măsura produsului).
4. Cum aflu când ajunge produsul la voi?
În momentul în care primim coletul de la tine, te vom anunța telefonic sau pe email. În general coletele ajung la noi în următoarea zi lucrătoare.
5. Voi primi banii pentru transportul inițial?
Suma achitată pentru transportul inițial nu va fi returnată. Astfel că vei primi înapoi banii achitați pe produs. Transportul de retur produs însă, va fi suportat de noi.
6. Ce se întamplă dacă produsul returnat are urme de folosire sau a fost deteriorat din cauza împachetării necorespunzătoare?
După ce vom primi coletul de la tine, vom verifica starea produsului pentru a îl repune în vânzare. În cazul în care acesta prezintă urme vizibile de folosire sau a ajuns deteriorat ca urmare a împachetării necorespunzătoare, automat valoarea sa de vânzare se va diminua sau nu va mai putea fi vândut. Prin urmare, vom fi nevoiți să reținem până la 20% din contravaloarea produsului sau să respingem returul și să îți înapoiem produsul în starea în care a ajuns la noi.
Din start vrem să te încredințăm că dorința noastră este de a îți returna integral contravaloarea produsului! De aceea, te rugăm să te asiguri că produsul pe care vrei să îl returnezi nu prezintă urme de uzură și că acesta este bine protejat pe toată perioada transportului de la tine la noi - obligatoriu folie cu bule de aer pentru a umple spațiile goale din interior (mai ales pentru produsele care se pot sparge, îndoi, rupe, în urma șocurilor) și cutie exterioară din carton rigid.
Important: Nu trimite produsul doar în punga de plastic sau folie cu bule! Neapărat trebuie protejat și de cutie!
7. Ce fac dacă am primit un produs deteriorat la transport?
Dacă nu ai beneficiat de livrare cu opțiunea de verificare colet și ai primit un produs deteriorat la transport, ai obligația ca în aceeași zi în care ai ridicat coletul să ne sesizezi defectul produs pe perioada transportului. Trimite-ne email pe adresa suport@celo.ro cu detaliile de identificare ale comenzii împreună cu fotografii ale produsului deteriorat și ale cutiei în care produsul a sosit. De asemenea este necesar să păstrezi cutia și ambalajele interioare pentru a putea fi folosite ca dovadă.
Atenție! Te sfătuim să nu preiei de la curier un colet a cărui ambalaj este în stare deteriorată. Contactează-ne și îți vom livra un nou colet!
8. Pot aduce produsul în showroom CELO pentru a îl returna?
Da. Este chiar mai recomandat să vii cu produsul direct în showroom. Astfel te vom putea ajuta cu informațiile necesare și vom procesa mai repede returul, deoarece vei câștiga timpul de expediere prin curier.
9. Când voi primi banii dacă returnez un produs prin curier?
După ce vom recepționa coletul, produsul va fi verificat (proces care va fi finalizat în aproximativ 2-3 zile lucrătoare). Imediat după aprobarea returului, solicitarea de plata va fi trimisă către contabilitate și banii vor fi virați în cont în termen de 4 zile lucrătoare.
10. Pot să trimit eu produsul spre voi?
Desigur. Dacă îți este mai comod să expediezi tu către noi produsul, atunci este în regulă. În această situație vei achita tu transportul de retur și noi ți-l vom înapoia pe cel achitat inițial. Promisiunea de a achita unul dintre transporturi, va fi respectată și în acest caz. Rugămintea este să specifici în cererea de retur că dorești să expediezi tu produsul către noi.
EX: Dacă ai comandat un produs de 150 lei și ai plătit transportul 15.9 lei, iar la retur ai trimis prin curier produsul și ai achitat din nou transportul, vei primi în cont suma de 165.9 lei (produsul + transportul inițial).
Dacă transportul inițial a fost gratuit (pentru comenzi de peste 299 lei), vei primi întreaga sumă achitată pentru produs.