1. Care este adresa punctului de ridicare comenzi online / programul de lucru?
Adresa Punctului de ridicare CELO este: Str. Drumul Între Vii Nr. 12, Sector 3, București
Program de lucru: Luni - Vineri 10:00 - 18:00
2. Cum pot să plătesc pe Site / în Punctul de Ridicare ?
Pe Site: se poate achita cu cardul (integral sau în rate) la finalizarea comenzii sau numerar (ramburs/cash) la primirea coletului.
În punctul de ridicare Celo București: Nu se fac încasări cu cash sau card la locație. Se pot ridica comenzile plasate și achitate cu cardul online.
3. În cât timp se livrează produsele de la plasarea comenzii ?
Coletul va ajunge la tine în aproximativ 24 h de la plasarea comenzii. Excepție sunt situațiile în care, în pagina de produs, este specificat un alt termen de livrare.
*Comenzile primite până la ora 16:00 sunt procesate și predate către curier în aceeași zi.
*Comenzile plasate după ora 16:00 sunt pregătite și predate curierului în ziua imediat următoare.
*Comenzile plasate vineri după ora 16:00 și în weekend, sunt predate curierului luni.
* Excepții se pot întâmpla în perioadele din an în care fluxul de colete livrate de către curieri crește foarte mult: Crăciun și Sărbători, Black Friday, weekend-uri prelungite, etc.
4. Pentru cât timp sunt rezervate produsele comandate în showroom ?
Produsele comandate cu ridicare din showroom vor fi rezervate pentru 14 zile de la data finalizării comenzii.
5. Pot schimba datele de facturare ?
Desigur.
Dacă dorești să schimbi datele de facturare pentru o comandă deja plasată, ne poți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să modificăm datele de facturare înainte de finalizarea comenzii.
6. Cum pot anula sau modifica o comanda activă (care nu a fost predată curierului spre livrare)?
Dacă dorești să modifici o comandă plasată, ne poți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să modificăm comanda înainte de a fi predată către curier.
7. Cum pot face cererea de retur/ garanție / înlocuire?
Poți înregistra cererea de retur/ garanție/ înlocuire direct din contul de client. Dacă dorești să te ajutăm noi, ne poți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro și te vom ajuta cu pașii necesari.
8. Am greșit un produs din comandă. Ce trebuie să fac?
Ne poți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să inițiem procedura de înlocuire a produsului cu cel potrivit.
9. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac ?
Ne poți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să inițiem procedura de înlocuire a produsului cu cel potrivit.
10. În cât timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?
Plata pentru comenzile returnate se face în termenul de 4 zile lucrătoare după aprobarea returului.
După verificarea stării produsului și aprobarea returului, vei fi contactat pentru a îți fi comunicată data la care a fost programată plata.
11. Oferiți și partea de montaj ?
Desigur. Contracost, te putem ajuta și cu montajul în Service Celo București a pieselor achiziționate.
Ne poți contacta telefonic: 0748 118 038 ; pe email suport@celo.ro ; ori pe chat-ul site-ului și îți vom oferi informațiile necesare legate de montaj, prețuri și durată.
12. Cum pot preda device-urile pentru montaj?
Poți aduce device-ul în showroom Celo (Str. Drumul Între Vii Nr. 12, Sector 3) sau îl poți expedia prin curier foarte bine ambalat.
După ce recepționăm device-ul, întocmim fișa de intrare în service și produsul va fi preluat de către colegii de la tehnic.
Te ținem apoi la curent cu progresul reparației prin telefon/ email/ WhatsApp.
13. Cât timp durează operațiunile de service ?
Operațiunile de service sunt de regulă finalizate în 1-2 zile lucrătoare.
* timpul poate fi extins în funcție de dificultatea identificării defectului, durata testelor de funcționare și remedierea defectelor care implică operațiuni complexe de service, dar veți fi anunțat în prealabil.
14. Pot să fac montajul cu piesa proprie ?
Desigur. Se poate face montajul cu piesa proprie și se vor achita doar costurile aferente montajului.
15. Cum pot folosi punctele de fidelitate ?
Punctele de fidelitate acumulate în cont pot fi utilizate înainte de finalizarea comenzii, în coșul de cumpărături.
16. Ce valoare au punctele de fidelitate ?
1 punct de fidelitate = 1 leu
Punctele de fidelitate se acumulează astfel:
La fiecare 90 lei din suma de comandă, primești înapoi 1 punct de fidelitate = 1 leu (punctele de fidelitate au o valabilitate de 1 an de la data primiri).
17. Se poate plăti în rate o comandă ?
Desigur. Poți achita comenzile tale în rate.
*vezi detalii despre cardurile admise și numărul de rate disponibile: aici